هیرون

تولید و صادرات انواع خرما و فرآورده های خرمایی

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

خواص سرکه بالزامیک خرما

خواص سرکه بالزامیک خرما

خواص سرکه بالزامیک خرما

ماهیت اسیدی سرکه بالزامیک خرما ، به عنوان یک مرطوب کننده و نرم کننده طبیعی موی سر شناخته می شود.

سرکه بالزامیک ، بدون چربی بوده و حاوی ترکیبات پروبیوتیک است که باعث کاهش اشتها شده و از پرخوری جلوگیری می کند و به این ترتیب ، باعث کاهش وزن و لاغری می گردد.

طبع سرکه بالزامیک خرما ، در طب سنتی سرد و خشک است.

هر یک قاشق غذاخوری از سرکه بالزامیک ، ۱۴ کالری دارد.

همچنین این سرکه مقوی ، حاوی استیک اسید و ترکیبات ضد میکروبی و آنتی اکسیدان ها است که به درمان آکنه و جوش صورت کمک کرده و مصرف خوراکی و موضعی آن ، بر روی پوست صورت، پوست را روشن تر و درخشان تر می کند.

سرکه بالزامیک خرما ، یک ماده غذایی ضد گلیسمی خون شناخته می شود.

مصرف سرکه از جمله سرکه بالزامیک یک روش طبیعی برای سم زدایی بدن و از بین بردن چربی های کبد می باشد.

همچنین سرکه خرما از نوع بالزامیک ، برای درمان تهوع صبحگاهی در دوران بارداری مفید می باشد.

زنان باردار می توانند یک قطره سرکه بالزامیک را به صبحانه خود اضافه کرده و میل کنند.

اسید استیک موجود در سرکه بالزامیک به بهبود هضم غذا کمک کرده و با افزایش حرکات روده باعث درمان یبوست می گردد.

 

 

 

برای رفتن به صفحه خرید این محصول

روی تصویر محصول کلیک کنید

سرکه بالزامیک خرما

برای مشاهده دیگر محصولات کلیک کنید

 

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نیاز خانم ها به مصرف اسلایم خرما

نیاز خانم ها به مصرف اسلایم خرما

اسلایم خرما هیرون

نیاز خانم ها به مصرف اسلایم خرما

خواص خرما برای سلامتی ، موجب شده است این میوه همواره به عنوان یکی از بهترین مواد خوراکی برای رشد ماهیچه‌ها شناخته شود. خرما به روش‌هایی مختلف مصرف می‌شود، از جمله ترکیب پوره‌ی خرما با شیر، ماست، نان یا کره که می‌تواند طعم لذیذ آن را صد چندان کند. پوره‌ی خرما یا همان اسلایم خرما، هم برای کودکان و هم بزرگسالان مفید است ؛ به ویژه برای افرادی که دوره‌ی نقاهت از بیماری یا جراحت را پشت سر می‌گذارند.
همچنین اسلایم خرما ، خواص و مصارف زیاد و کاربردی فراوانی برای خانم ها را دارد. در این مقاله برخی از نیاز خانم ها به مصرف اسلایم خرما بیان می کنیم

۱- از ریزش مو جلوگیری می‌کند

اسلایم خرما غنی از آهن است و شاید جریان خون را در پوست سر بهبود ببخشد. اغلب خانم ها ، از ریزش مو رنج می برند که این موضوع ممکن است به رشد مو کمک کند.

۲-برای زنان باردار مفید است

زنان باردار ، باید تقریبا ۳۰۰ کالری بیشتر از سایر افراد مصرف کنند. بیشتر خانم‌های باردار برای تأمین کالری مورد نیاز بدن خود، مواد غذایی حاوی کالری بالا را می‌خورند که مواد مغذی کمی دارند.

این موضوع می‌تواند در بلندمدت منجر به مشکلاتی گردد. اسلایم خرما می‌تواند یک گزینه‌ی سالم برای دریافت کالری مورد نیاز برای بدن باشد. اگرچه کالری خرما بالا است، اما مواد مغذی زیادی دارد و به تأمین ویتامین‌ها و مواد معدنی لازم بدن زنان باردار ، بسیار کمک می‌کند.

۳-از بواسیر هنگام بارداری جلوگیری می‌کند

بواسیر یک عارضه‌ی رایج در دوران بارداری است که می‌تواند در نتیجه‌ی مصرف ناکافی فیبر رخ دهد‌. اسلایم خرما، منبع عالی فیبر محسوب می‌شود که این ماده‌ی غذایی ممکن است در پیشگیری از ابتلا به بواسیر در دوران بارداری ، مفید و موثر باشد.

۴- رفع کم‌خونی

اسلایم خرما، سرشار از مواد معدنی است که می‌تواند برای بسیاری از مشکلات سلامتی مفید باشد، ولی وجود مقدار بالای آهن در اسلایم خرما باعث شده است این محصول برای افراد مبتلا به کم‌خونی به مکمل غذایی کاملی تبدیل شود. میزان بالای آهن ، می‌تواند کمبود مادرزادی این ماده را در بیماران مبتلا به کم‌خونی جبران کند، انرژی و قدرت بدن را افزایش داده و هم‌زمان باعث کاهش احساس خستگی و سستی در بدن گردد.

۵- خواص اسلایم خرما در دوران عادت ماهانه

بدن زنان در این دوران ، دچار کم خونی ، افت فشار و درد هایی در ناحیه شکم و اطراف آن میشود.

مصرف اسلایم خرما در این دوران ، باعث کاهش درد در بدن زنان می گردد و چون اسلایم خرما ، یک ماده و خوراکی با طبع گرم می باشد ، برای این دوران و زنانی که مزاج سرد و خشک دارند ، بسیار مفید و موثر می باشد.

 

برای رفتن به صفحه خرید این محصول

روی تصویر محصول کلیک کنید

اسلایم خرما هیرون

برای مشاهده دیگر محصولات کلیک کنید

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خواص شیره‌ ی خرما برای کودکان

خواص شیره‌ ی خرما برای کودکان

خواص شیره‌ ی خرما برای کودکان

شیره ها ، جزو مواد غذایی انرژی زا بوده و برای مواقعی که بدن به انرژی بیشتری نیاز دارد، بهترین غذا به حساب می آیند. از جمله این شیره ها، شیره خرما می باشد. شیره خرما ، خواص بسیاری برای همه سنین به ویژه کودکان را دارا می باشد.

در ادامه به برخی از خواص شیره خرما برای کودکان پرداخته ایم:

۱.بهبود سلامت دستگاه گوارش:

خرما سرشار از فیبرهای محلول است. فیبر محلول، با آب موجود در روده ترکیب شده و به صورت ژل در می‌آید و به سلامت سیستم گوارشی و دفع راحت‌تر کمک می‌کند.
همین امر است که برای درمان یبوست به یاری کودکان می‌شتابد. پتاسیم موجود در خرما ، در کاهش ناراحتی معده و اسهال موثر می باشد.

علاوه بر این ، شیره خرما به تقویت باکتری‌های مفید درون روده کمک می‌کند. خرما برای درمان مشکلات روده داروی طبیعی بسیار مفیدی است.

۲. شیره خرما میان وعده‌ای مقوی برای تقویت سیستم ایمنی بدن کودک

رژیم غذایی کودک ، نیازمند توجه بالایی می باشد و بهتر است به جای میان وعده‌های متداول مانند چیپس و پفک که ارزش غذایی ندارند، برای کودکان میان وعده‌های مقوی تهیه کنیم.

شیره خرما ، میان وعده‌ ای بسیار خوشمزه و مقوی برای تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان است.

۳. خرما از سلامت کبد کودکان محافظت می کند

کبد کودکان ، مستعد به ابتلا عفونت های باکتریایی و ویروسی است. مطالعات نشان می دهد که خرما ، دارای خاصیت محافظت از کبد است و از جمله دلایل برای گنجاندن آن در رژیم غذایی کودکان می باشد.

۴. خرما برای دندان های کودکان بسیار مناسب است:

شما می توانید برای رشد بهتر دندان های کودکان، خرمای کامل رسیده را به آنها بدهید. با جویدن خرما، دندان ها و لثه ها ورزش کافی کرده و می توانند سریع و سریع تر رشد کنند.

۵. شیره خرما ، سطح هموگلوبین را بهبود می بخشد:

شیره خرما قادر است سطح هموگلوبین را بهبود بخشد. مقدار آهن موجود در خرما ، باعث افزایش تعداد هموگلوبین در گلبول های قرمز کودک شده و خطر ابتلا شدن کودک را به کم خونی، کاهش می دهد.

 

 

 

برای رفتن به صفحه خرید این محصول

روی تصویر محصول کلیک کنید

شیره خرما

برای مشاهده دیگر محصولات کلیک کنید

آدرس وبلاگ ما ⇐ کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
برای چی خرمای بسته‌بندی شده هیرون با شیره طبیعی بخوریم؟

برای چی خرمای بسته‌بندی شده هیرون با شیره طبیعی بخوریم؟

 

خرما ، میوه‌ی درخت نخل است و سرشار از مواد معدنی، فیبر سالم و ویتامین. میوه خرما یکی از شیرین ترین میوه هایی است که در انواع مختلف به بازار عرضه می شود. هیچکس انکار نمی کند که خرما بسیار خوشمزه است و طعم لذت بخشی دارد. با این حال اگر نگاهی به محتوای تغذیه خود بیندازید ممکن است به اندازه سایرخوراکی ها، این خوراکی سالم و مغذی را در رژیم غذایی خود نگنجانده باشید. با تحقیقات برخی از محققین، ثابت شده که خرما چندین مزیت برای بهبود سلامت بدن دارد که شما می توانید فقط با مصرف روزانه 3 عدد از آن ها به مدت یک هفته ، از این مزایا بهره مند شوید. برخی از این مزایا خرما هیرون با شیره طبیعی عبارت اند از:

1. خرما تقویت کننده خوبی برای انرژی است.

خرما سرشار از قند طبیعی از جمله گلوکز، فروکتوز و ساکاروز است و همین امر باعث می شود بعد از خوردن خرما احساس انرژی بیشتر و چابکی داشته باشید. فیبر موجود در خرما مدت زمان بیشتری شما را پرانرژی نگه داشته و کمک می کند در طول روز فعال بمانید.

2. خرما گوارش را بهبود می بخشد

فیبرهای محلول در خرما ، به جذب آب در دستگاه گوارش کمک کرده و باعث از بین رفتن یبوست می شوند.خرما همچنین حاوی پتاسیم است که به درمان اسهال و ناراحتی معده کمک می کند. و به دلیل این خصوصیات، خرما اغلب به عنوان متعادل کننده دستگاه گوارش در درمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین سمبلی از رنگ قهوه ای است که برای دستگاه گوارش مفیدند. (خوراکی های به رنگ قهوه‌ای برای معده بسیار مناسب هستند.) جدا از این خواص، خرما به بهبود باکتری های مفید معده هم کمک می کند.

3. خرما به درمان و پیشگیری از کم خونی کمک می کند.

کم خونی یکی از شایع ترین مشکلات سلامتی است، به خصوص در زنان و کودکان. اگر می خواهید با کم خونی به روشی طبیعی مقابله کنید، خرما بهترین گزینه است. خرما غنی از آهن است که سطح هموگلوبین را در بدن بالا می برد.

4_ خرما سلامت مغز را بهبود می بخشد

مطالعات زیادی ثابت کرده اند که خرما حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین B6 است که به بهبود عملکرد مغز کمک کرده و کارایی آن را بهتر و قوی تر می کند. بنابراین اگر فرزند مدرسه ای در خانه دارید ، به طور منظم به او خرما بدهید.

 

در ادامه ، برخی دیگر از خواص خرما هیرون با شیره طبیعی را ذکر میکنیم که هرکدام ،در بردارنده اهمیت خرما برای بدن می باشند

  • خطر سکته قلبی را کاهش می دهد.
  • استخوان ها و سیستم ایمنی شما را تقویت می کند
  • سلامت بارداری و زایمان را بهبود می بخشد
  • به کاهش وزن کمک می کند.
  • از اسهال جلوگیری می کند.
  • سلامت قلب را بهبود بخشیده و احتمال سکته قلبی را کاهش می دهد.
  • از هموروئید پیشگیری می کند.
  • به پیشگیری از سرطان روده بزرگ کمک می کند.
  • خرما به کاهش فشار خون کمک می کند
  • خرما باعث افزایش سلامت تنفسی و گوارشی می شود.

برای رفتن به صفحه خرید این محصول

روی تصویر محصول کلیک کنید

خرمای کبکاب

برای مشاهده دیگر محصولات کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰