.سرکه بالزامیک در دوران بارداری

سرکه بالزامیک اگرچه دارای طعم و مزه ی بسیار خوبی می باشد ؛ اما بستگی به ذائقه‌ ی مادر باردار نیز دارد. چرا که با اضافه نمودن مقدار اندکی از این سرکه به مواد غذایی ، مقداری شیرین خواهند شد و همچنین طعم آن نیز دگرگون میگردد.

 

مصرفی دارویی و خوراکی

همانطور که می دانید و یا شنیده اید ، سرکه بالزامیک از دسته فرآورده های طبیعی به حساب می آید که مصرفی دارویی و خوراکی داشته و در ترشیجات نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ؛

 

به همین سبب ، اغلب زنان باردار از سرکه بالزامیک در تهیه انواع سالاد ها،ترشیجات،سبزیجات سرخ کرده و رشته فرنگی استفاده می کنند ؛

اما زنان باردار بهتر است بدانند که مصرف بیش از اندازه این ماده غذایی ، باعث بالا رفتن فشار خون در بدن خواهد شد. به همین منظور ، بایستی مقدار مصرف این فرآورده را نسبت به سایرین محدود کنید.

 

مصرف هر ماده غذایی در دوران بارداری اگر به اندازه باشد ، نه تنها مشکل ساز نبوده بلکه سودمند نیز خواهد بود ؛

در ادامه به بیان برخی از مزیت های آن در دوران بارداری می پردازیم:

 

برطرف کردن حالت تهوع زنان باردار با مصرف سرکه بالزامیک:

بهتر است بدانید که زنان باردار می توانند با اضافه کردن یک قطره سرکه به برخی از غذاهای خود در صبحگاه ، به راحتی در طول روز از شر حالت تهوع خلاص شوند ؛

همچنین زنان باردار می توانند در پخت قطعات استخوان از سرکه نیز استفاده نمایند زیرا این روش باعث می شود تا کلسیم موجود درون استخوان ها به صورت مایع درآمده و داخل قابلمه پخش گردند.

به طور کلی می توان گفت که مصرف کمی از سرکه بالزامیک در صبح ، شما را از تهوع صبگاهی نجات خواهد داد ؛ همچنین مصرف سرکه همراه با مواد غذایی به جنین داخل بدن مادر کمک خواهد کرد تا بتواند کلسیم های اضافی را جذب کرده و روند رشد استخوان های خود را تسریع بخشد.

 

عوارض مصرف سرکه بالزامیک در دوران بارداری:

اگر مصرف این ماده خوراکی به صورت محدود و به اندازه باشد ، نه تنها صدمه ای وارد نخواهد کرد بلکه دارای فواید بسیاری برای مادر و جنین نیز خواهد بود. توجه داشته باشید که افراط در مصرف سرکه بالزامیک در این دوران به مادر و جنین آسیب خواهد زد.

 

 

 

برای رفتن به صفحه خرید این محصول

روی تصویر محصول کلیک کنید

سرکه بالزامیک خرما

برای مشاهده دیگر محصولات کلیک کنید