در این جا با ۵ مزیت شگفت انگیز پودر هسته خرما ، آشنا می شوید :

 

1-کنترل قندخون

این پودر برای بیماران دیابتی ، بسیار مفید است و قند خون را کنترل می‌کند . این پودر منحصر به فرد ، خاصیت تولید انسولین را نیز داراست . اگر فردی مبتلا به دیابت و قند خون بالا باشد ، بهتر است به مدت یک ماه پودر قهوه هسته خرما را امتحان کند .

 

برای مشاهده ادامه مطلب، روی فلش قرمز رنگ سمت چپ کلیک کنید

 

2_جلوگیری از آسیب های کبدی و کلیوی

هسته خرما به درمان سنگ کلیه و بیماری‌های مثانه و کبد کمک می کند . این پودر حاوی ترکیبات دارویی است که برای درمان اختلالات کلیه و مثانه و درمان التهاب و بیماری‌های عفونی استفاده می‌شود .


3_فیبر دانه های خرما

هسته های خرما که تقریباً ۱۰ الی ۱۵ درصد از وزن خرما را تشکیل می دهند ، به طور متوسط حاوی ۱.۳۷ درصد فیبر غذایی هستند ؛

به طوری که می‌توان گفت این هسته ، منبع غنی از فیبر غذایی می باشد ؛ بنابراین ، این پودر می تواند اختلالات دستگاه گوارش به ویژه اسهال مزمن را درمان و به عنوان یک ضد عفونی کننده قوی ، عمل کرده و باکتری های مضر موجود در دستگاه گوارش را ، از بین ببرد.

 

4_ آنتی اکسیدان ها

هسته های خرما علی رغم اندازه کوچکشان ، منابع خوبی از آنتی اکسیدان ها هستند ؛ بدین صورت که می توانیم پودر قهوه هسته خرما را منبع بسیار مناسبی از آنتی اکسیدان های طبیعی برای مصارف دارویی و تجاری بدانیم .

 

5_جلوگیری از آسیب رسیدن به DNA

پودر قهوه هسته خرما به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان ، از آسیب رسیدن به ساختار DNA جلوگیری می کند ؛ همچنین هسته های خرما ، در تقویت سیستم ایمنی بدن و اعصاب و روان ، بسیار موثرند ؛ زیرا دارای مواد معدنی بسیار زیادی می باشند .

ارزش غذایی خرما و مغز آن ، این میوه خوش طعم را به یک منبع غذایی باارزش در دنیا تبدیل کرده است.

 

 

 

برای رفتن به صفحه خرید این محصول

روی تصویر محصول کلیک کنید

پودر هسته خرما

برای مشاهده دیگر محصولات کلیک کنید